nollning

Nu äntligen, lite bilder från fredagens festligheter. Dagen började med aktiviteter på skolgården 16-18. Vi fick två papper där det stod massa uppdrag som skulle utföras som sedan poängsattes av juryn uppe på skolgården. Saker så som, bada i viskan, chilla i 30 sekunder utanför café viskan, ta ett foto med en kändis, gråta över att toapappret på pressbyrån var slut, beställa en cheeseburgare på campino, ta med en gamling till skolgården osvosv. Det var riktigt roligt faktiskt, roligare än vad jag förväntade mig. Senare drog alla ekonomer till GIF stugan för förfest och ännu senare mot kvällen var alla ettor påväg mot rya åsar. Vilken nollning det blev, länge lefve teknis ty wi äro bäst! 

Postat av: sannas rum

Måste vara sjukt kul! Har flera vänner som både gått Bäckäng & Teknis och har fått höra så sjukt mkt roliga grejer, som kulturveckan på bäckäng, önskar man hade gått där, verkar så sjuuukt kul ;D

Svar: Åh ja, går ju på teknis och skolan verkar så bra efter allt jag hört då många vänner går på skolan och har gått så tror jag kommer trivas! Sägs ju att det är två riktigt roliga skolor :D
Filippa Lindau

2012-08-27 @ 09:14:45
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Absolut, det är jag helt övertygad om :D Har ni kulturvecka på teknis också? (:

Svar: nej, kortegen är typ motsvarighet! :) man bygger något som hänt under året som man sedan går med genom hela stan på valborg :)
Filippa Lindau

2012-08-28 @ 08:01:38
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det Hvitfeldtskas tupp?

Svar: nej det är tekniskycklingen!
Filippa Lindau

2012-09-06 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback