sequins

Köpte ju mig en guld clutch i paljetter inne på lindex i början av sommaren och nu har gina fått in dessa snygga i svart och även en mönstrad med både guld,svart,silver och brons/orangefärgade paljetter. Köpte med båda två då de är så praktiska och snygga. Speciellt den mönstrade då den passar både när man bär guld accessoarer eller silver. 150kr/st inne på gina. 

Postat av: abergholm

OMG passar det BÅDE till silver OCH guld! DÖR VA PRAKTISKT :D

Svar: hehehehe i knooooooow
Filippa Lindau

2012-08-15 @ 19:55:17
URL: http://abergholm.blogg.se
Postat av: sofia

snygga:)

2012-08-15 @ 20:26:27
URL: http://missborren.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Kanske redan skrivit en likadan kommentar men..? Din blogg är superbra, och dina öron var&är jättegulliga! Såg att du skrivit att du tränat cheerleading innan, och jag ska själv börja träna cheerleading snart.. Men har ett problem, utstående öron. Vet inte om jag är riktigt beredd på en operation, men här kommer frågan: Vad hade du för håruppsättningar under träningarna? :-) Du kan gärna mejla mig svaret, om du inte vill ta upp det på bloggen! Kram :-)

Svar: jag tycker du ska göra operation! om du själv inte trivs med dem och inte trivs i uppsatt hår vilket jag inte gjorde, är supernöjd och hade gjort det när jag var liten om jag så tänkt på det redan då haha. Jag tränade inte på 2 veckor, sen när jag började så hade jag vanlig toffs och ett pannband! Kram
Filippa Lindau

2012-08-16 @ 00:15:01
Postat av: Anonym

Har tänkt köpa en sådan svart med paljetter ett tag, var inne på gina i stan idag men hittade den ej och när jag frågade så sa hon att de inte hade några..?

Svar: dom är nog slut då förmodligen! fanns bara 2 kvar när jag köpte min :/
Filippa Lindau

2012-08-16 @ 17:15:09
Postat av: Anonym

Har velat ha den svarta rätt länge och var inne på gina idag, då sa de att de ej hade några :o ?

Svar: då är dem nog slut! :(
Filippa Lindau

2012-08-16 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback