skolstart outfit

sjal amsterdam - ray bans - skjorta h&m - bälte liebeskind - shorts dr.denim 
Första dagen på gymnasiet är avklarad! Jag överlevde, haha. Gud vad nervös man var igår och imorse. Paniken om vad man skulle ta på sig, väska eller inte? jacka eller inte? barbent eller inte? samtal och sms hit och dit till vänner, helt galet hur mycket som yrar runt i huvudet innan första dagen. Imorgon börjar det på riktigt, första lektionen 9.15.

Postat av: Jeanette♥

Vilken snygg sjal:)

2012-08-15 @ 18:37:13
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Amanda

hej, jag ska också gå samma linje som du på samma skola men jag ligger inlagd på sjukhus efter en liten olycka efter en fest i lördags ;) kommer nog kunna gå på måndag men jag känner ingen där, så vet du någonting om hur man kanske typ kan kolla vilken klass man kom i på något annat sätt?

Svar: oj gud vad hemskt! hoppas du blir bättre, vet inte hur man ser klasserna... tyvärr! :/
Filippa Lindau

2012-08-15 @ 18:55:39
Postat av: Julia

Vad har du för "längd" på ditt Liebeskind bälte? Kram :)

Svar: 80cm :)
Filippa Lindau

2012-08-15 @ 22:34:45
Postat av: Anonym

Går du och amanda bergholm på samma skola nu?

Svar: Ja det gör vi!:)
Filippa Lindau

2012-08-16 @ 20:34:47
Postat av: Hilda

Hade du skolväska första dagen?:) Jag har panik och vet inte hur jag ska göra!

Svar: haha jag hade en tygpåse, hade samma problem!
Filippa Lindau

2012-08-17 @ 12:36:22
Postat av: Emelie

Vilken linje går du?:)

Svar: ekonomi på sven eriksons!
Filippa Lindau

2012-08-17 @ 19:41:59
Postat av: Ida

Hej!
Jag ska börja gymnasiet imon !!
As nervös och undrar om du kan berätta lite smått vad man gör första dagen. Vi görnog ej samma saker
För jag bor i småland men ändå 😊
Tacksam för svar
Kram

Svar: Hej, vi träffade klassen och läraren, fick fylla i papper med personuppgifter, fick busskort, hade rundvandring och träffade styrelsen på skolan som pratade lite och visade en film sen åt vi sen slutade alla! :) lycka till! kram
Filippa Lindau

2012-08-19 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback