teknis

 
foto: teknis
Har väntat på att bilderna från första skoldagen skulle komma upp på teknis hemsida innan jag tänkte berätta om skolan. Har bara gått 3-4 dagar än så länge så vet ju inte så mycket men fick många frågor förra veckan om hur första skoldagen var och vad jag tycker om skolan. Första dagen såg det ut som på andra bilden. Alla gick runt och pratade med varandra, träffade sina faddrar och vi prickade av oss. Vi träffade våra mentorer och fyllde i lite papper. Såg en film i aulan och fick lyssna på styrelsen som sa några korta ord. Skolan känns suverän (än så länge?) och det känns som ett bra val. Klassen känns också bra och jag tror jag kommer trivas. På fredag är det dags för nollningen, vilket jag och många av mina vänner också ser fram emot. Tror det kommer bli 3 bra och riktigt roliga år.

Postat av: Sanna Svedin

Jättefin blogg du har! Hur mår du idag? :)

2012-08-21 @ 00:20:51
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback