15 saker ni inte visste om mig

Här kommer ett önskeinlägg från er. 15 saker/sanningar ni inte visste om mig och 9 bilder på mitt riktiga JAG. 
1. Jag tar extremt mycket kort (med iPhonen), fotar ALLTING. Kan få för mig att ta kort på en rolig prisskylt. Tar kort på allt jag gör/ser.
2. Får panik om jag har fett hår, samma dag det är nytvättat kan jag påpeka att det är fett. Oftast så är det aldrig fett men känns som att det är det.
3. Jag är "matplayer" äter en viss sak en vecka sen något nytt en annan vecka. Jag åt t.ex smörgosrån och drack oboy en hel vecka, veckan efter åt jag digistive med ost. Typ till mellanmål och innan jag sover.
4. Jag gillar inte djur, även om jag haft hund och kanin. Gillade aldrig dem heller. 
5. Jag måste alltid lufta håret / kyla ner det när jag plattat det. Går ut på balkongen och viftar det i luften.
6. Jag kollar alltid vilken färg sömmarna på jeansen är. En sån grej kan förstöra en hel outfit enligt mig. Om man har fel färgen på sömmarna till färg på tröjan.
7. Min mobil sitter fast i min hand (nästan). Kollar den varje minut, instagram, mina egna bilder, sms och facebook i hopp om att något nytt hänt. 
8. Jag blir stressad när folk inte svarar på mina sms, jag själv svarar så fort jag får ett. Speciellt när man får ett snabbt svar och sen dröjer det ännu längre - älskar när vännerna har läskvitton hehe.
9. Jag måste alltid stå på vänster sida när jag tar kort, kan inte stå i mitten eller på höger sida. Sitter jag på en buss sätter jag mig alltid så att höger sida är mot fönstret, samma i klassrum oftast.
10. Varje gång jag lockat mitt hår så ångrar jag mig, trivs bäst i platt.
11. Jag önskar att jag kunde sjunga, sjunger alltid högt när jag är ensam och det låter förj*vligt
12. Jag kan inte träna på morgonen, är inte morgonpigg, får svimattacker typ om jag försöker träna på morgonen hehe.
13. Jag HATAR när folk kittlar mig på magen, obehagligaste som finns, börjar alltid gråta men det märks inte för att jag samtidigt skrattar så mycket
14. Jag har fobi för ormar, fötter och kan inte heller klia folk (typ ryggen) eller pilla i andras hår.
15. Jag får damp, bokstavligt talat damp när folk rör mitt hår. Inte det som hänger ner utan på själva huvudet. Hör ihop med sanning nummer 2 - folk pillar = känns som jag får fetare hår. Och alla mina vänner vet att jag hatar det, ändå gör dom det... 
 
 

Postat av: Linda

Hejsan!
Vet du när Jolina rean är?

Svar: efter nyår tror jag!
Filippa Lindau

2012-12-26 @ 13:24:43
Postat av: Anonym

Så söt du är! Vad använder du för kamera, vill nämligen ha en bra kamera för kanske 5000 lappen. God jul och gott nytt år!

Svar: nikon d5000 jättebra och prisvänlig!
Filippa Lindau

2012-12-26 @ 15:00:17
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis köp en honky dory kofta och jag vet inte riktigt hur man kan ha det. Skulle du kunna göra ett inlägg och vissa lite olika sätt man kan ha den på? Skulle va väldigt snällt :) kram

2012-12-26 @ 18:11:51
Postat av: elsa

när ska du visa dina julklappar?<3 älskar din blogg och du är skit snygg!<3

Svar: efter åre! tack :) kram
Filippa Lindau

2012-12-26 @ 20:21:59
Postat av: Julia

Vad heter du på instagram? :)

Svar: filippall - två L i slutet
Filippa Lindau

2012-12-27 @ 01:28:58
URL: http://juliabaakkis.devote.se
Postat av: leonie

asså min vän... du är så jävla söt! pussar!!

2012-12-28 @ 18:29:49
URL: http://leonieandersson.blogg.se
Postat av: Anna

Spelar din kille hockey ?

Svar: ja
Filippa Lindau

2012-12-28 @ 21:03:02
Postat av: Anna

Kommer han från Strömstad?

Svar: ja, känner du honom eller?
Filippa Lindau

2012-12-28 @ 23:42:01
Postat av: Anna

Ja det gör jag, han är en toppen kille!

Svar: haha jaha, hurdå?
Filippa Lindau

2012-12-29 @ 18:35:10
Postat av: Anonym

Hur många bilder har du på din mobil?? :))))

Svar: ca 1500
Filippa Lindau

2013-01-01 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback