christmasgifts

Två julklappar jag fått, fick rosa happy plugs av min faster och hennes familj, fick et presentkort på jolina av min morbror och hans familj. Ska fira lite jul med mormor i veckan och få mina två julklappar då (som jag själv bestämt hehe) visar fler i veckan. 

Postat av: E L L E N

åhhh vad fina! vart finns hörlurarna och vad kostar dom? :)

Svar: jag har ingen aning! fick dom i julklapp
Filippa Lindau

2012-12-30 @ 11:51:51
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur mycket var Det på presentkortet?

2012-12-30 @ 12:13:20
Postat av: Nellie

Hej ! Jag är 12 år och fyller 13 nu i april. Eftersom att jag blir 13 får jag åka till ett land med min mamma/pappa. Jag har sett Massvis med fina bilder från när du var i Kreta , men är det varmt i april då med? När åkte du ? Och hur var det att vara där? Kram Nellie!<3

Svar: ja det är det, men inte jättevarmt :) jag älskar det stället, men skulle inte valt kreta och det stället! Skulle valt något mer som dubai, usa eller nåt lite mer WOW! Kram
Filippa Lindau

2012-12-31 @ 00:08:52
Postat av: Zara

Kan inte du typ lägga upp bilder på din familj? Och skriva lite om dem?:)

2012-12-31 @ 00:46:03
Postat av: Filippa!

Villka fina! :)

2013-01-02 @ 00:58:17
URL: http://filippabg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback