24 december

Började julafton med frukost här i lägenheten uppe i Åre. Pappa fixade köttbullar, prinskorv, julskinka och ägg till frukost. Begav oss ut i backarna någon timme för att sedan åka tillbaka och fixa oss för julbordet. Vi åt på ett hotell som heter Continental. Skulle ätit julbord på Holiday Club som vi bodde på förra året med de va fullbokat, imorgon under annandagjul så kanske vi åker dit och äter. Bad min bror fota outfitbilder men han vägrade så blev inga.. men ni ser på sista bilden att jag hade på mig min paljettklänning i svart med öppen rygg! Hoppas ni har det bra där hemma. Hört att det varit snöstorm och mycket snö i Borås igår och idag, kommer hem till helgen igen. 
 

Postat av: Jennifer

heej!! om inte du ska ha den klänningen på nyår, är du intresserad av att sälja den??:)har nämligen beställt en men är osäker på om den kommer vara förstor, så om inte min passar är jag jääätte intresserad av din! kan betala bra för den:) hör gärna av dig, bor i göteborg så är ju rätt nära!

Svar: Hej! Jag ska behålla denna för min kompis ska låna den på nyår.. :)
Filippa Lindau

2012-12-24 @ 21:52:27
Postat av: Anonym

Jag funderar på att börja på ekonomiprogrammet , men undrar lite om matten. Är det svårt ? Vad är det som är svårast företagsekonomin eller "vanliga" matten? Vad gör man på företagsekonomin ? Tack:)

Svar: Matten är svår tycker jag och många vänner. Har man haft bra betyg i matte så blir det lite enklare, jag hade G och har ni IG = F. Vet kompisar som haft MVG som också har F nu. Vanliga matten är svårast! Ekonomin är mer svår när det gäller att komma ihåg alla sätt hur man räknar ut t.ex resultat och sånt! Men det lär man sig. Man lär sig hur man räknar med pengar, hur man lägger på moms, hur man väljer pris på produkter, just nu skriver vi ett stort arbete om en produkt. Det är mycket mer än vad man tror! Men det är rätt kul :)
Filippa Lindau

2012-12-25 @ 00:40:55
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

söta bilder:)

2012-12-26 @ 18:44:57
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback