jullov

tröja från gina - dr.denim från face
Äntligen är det jullov. Nu har jag en resa till Åre, julafton, julklappar och en grym nyårsafton att se fram emot. Slutade tidigt idag och åt lunch på viskan men Mandy och Ellen, tog en sen fika där också tillsammans med Fanny och Emilia. Ska förmodligen spendera första kvällen av lovet med Mandy, men först ska jag försöka mig på en videoblogg där jag svarar på lite frågor.. puss!

Postat av: Karolina

Va fin du va i håret! Va har du lockat det med? Plattång eller locktång?

Svar: det är en locktång som heter wella pro curl :)
Filippa Lindau

2012-12-20 @ 20:47:31
URL: http://bykarolinaa.blogg.se
Postat av: Ida

Hej !
Du har en väldigt bra blogg fortsätt med det . Men jag har en fråga hur du ska se ut på nyårsafton och julafton ?:)

2012-12-20 @ 22:03:58
Postat av: Anonym

Vart är tröja ifrån?

Svar: gina!
Filippa Lindau

2012-12-21 @ 11:43:28
Postat av: Anonym

Hej där igen! Nu såg jag att din kompis Amanda Öberg hade en sådan klänning med bara halva axeln, vill du fråga henne vart hon köpt den? :) kram

Svar: jolina förra året, second female! kram
Filippa Lindau

2012-12-21 @ 11:59:07
Postat av: Anonym

Finns tröjan fortfarande i butik eller på nätet?:)

Svar: nej tror inte det
Filippa Lindau

2012-12-21 @ 14:44:54
Postat av: Anonym

Åå! Vad bra! Äntligen en video inlägg! (y)

2012-12-21 @ 15:10:53
Postat av: FELICIA ANDERSSON

Fin blogg du har!
Din blogg blev rekommenderad bland mina kommentarer precis så jag är inne och kollar lite och så. I like it!
Får jag bara fråga, hur fick du så många läsare? Jätteroligt ju!

Svar: Hej, tack och vad roligt! Jag vet faktiskt inte, försökt uppdatera dagligen och mycket så att jag får folk att fastna och gilla det jag skriver :)
Filippa Lindau

2012-12-26 @ 22:52:53
URL: http://feliciaandersson.com
Postat av: Filippa

Jätte fin blogg! :)

2012-12-31 @ 15:44:08
URL: http://filippabg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback