last friday

tröja och jeans från gina tricot
Hann inte ta några outfitbilder idag, började 8 med matteprov. Skjut mig om jag får F igen... bjussar på förra fredagens outfit. Precis tryck i mig tacos hemma hos Mandy. Vi har sålt lotter hela eftermiddagen i knalleland, laget kommer stå där imorgon, söndag och nästa vecka fre-sön så kom förbi och köp en lott så vi får pengar till vår VM-resa. X-factor börjar om 30 så ska springa iväg med mandy hem till Ludwig och kika med honom och Jacob ikväll. Hörs imorgon, pusss.

Postat av: Linnea

hej jag undrar vad det är du håller i på bilderna. Är det typ den du trycker på när bilden ska tas? och vet du var man kan köpa ett "sådant"? som fotar även om du står i från kameran. asså jag vet ingenting om kameran eller vad det är så skulle gärna vilja veta :)

Svar: det är en fjärrutlösare, man trycker på den så tar den kortet :) det finns på tvspelsweb.se
Filippa Lindau

2012-12-08 @ 17:40:06
Postat av: Stina

Hej Filippa! Jag kollade in på din kompis Ellen Tranfors instagram för ett bra tag sen och såg att hon hade en sådan klänning jag länge letat efter men aldrig hittat. Och så kollade jag in idag igen men hittade inte bilden igen... Så jag tänkte höra ifall du kanske skulle vilja fråga henne vart och när hon köpt den? Men ifall du kollar på hennes 18:e bild så tror jag att det ska vara den. En svart som går bara över en axeln och öppen på andra. Lite svårt att förklara men hoppas du förstår. Jätte snällt vore det! kramar

Svar: Hej, jag tror det är ett linne! Har ett likadant. Det är från h&m förra året :) kram
Filippa Lindau

2012-12-11 @ 14:51:44
Postat av: johanna

ditt hååår, såååå fint :<

2012-12-13 @ 21:41:39
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback