lussespex

Bild 1: Vårflammans spex, "knäckebrödsdansen". bild 2: killarna med banan mellan benen som tjejerna skulle skala och äta med endast munnen. bild 3: KK's spex, min vän Amanda, Carl och Albin uppe på scen. bild 4: KFFoT's spex. bild 5: TAK's spex, jag uppe på scen ute till höger. bild 5: TÖS -Teknis Ölhävar Sällskap har spex. bild 6: Vårflammans spex, "mean girls - jingle bell" bild 7: Killarna i trean spexade till det och sjöng en jullåt med egen text om kortegen. bild 8: Avslutning med att "trolla bort" min vän Carl fast alla treor hoppade på honom 2/3 gånger. 
Igår var det lussespex i skolan. Det höll på från 18-22 ungefär. Det var roliga spex av alla föreningar, det bästa var helt klart VF när killarna dansade. Tomtarna gick runt och drog upp både ettor, tvåor och treor på scen som skulle vara med och spexa till/skämma ut sig. Fick gå upp under TAK's spex och bli uppburen av en kille som sedan skulle få en tampong som hängde i ett snöre runt midjan att doppas i en flaska, vi vann! Wohoo haha. Så alla nior, välj teknis så ni får uppleva detta lussespex, riktigt roligt. 

Postat av: Linnea

Hej jag undrar vad du ska s på dig på skolavslutningen? Jag har ingen aning om vad jag ska ha och behöver lite inspiration. Men om du inte vet, kan du ge mig lite inspiration eller tips:)?

Svar: jag tror inte att jag ska ha något speciellt :)
Filippa Lindau

2012-12-15 @ 10:17:48
Postat av: Anonym

kan inte du tipsa om vinterjackor? kanske du ren gjort... men annars snälla skulle vara jätte snällt får typ panik med min tunna fula jacka! några jackor som kanske inte är allt för dyra utan kanske 2000 och ner? kram!

Svar: http://filippall.blogg.se/2012/october/tips-pa-vinterjackor.html#comment
Filippa Lindau

2012-12-15 @ 12:41:10
Postat av: Anonym

åker till london om några dagar och jag hade bara några frågor.
alltså vs och abercrombie ligger ju på olika ställen har jag hört men är det jättelångt ifrån varandra eller typ 5-10min? och du var ju i vs butiken sålde de bikinisar? kram jääääättenbra blogg,du äger :)

Svar: nej det är inte långt man går typ på 10 min :) nej de sålde dom inte, kram! tack.
Filippa Lindau

2012-12-15 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback