mfc juluppvisning

Bild 1: Ström, Mandy & Mackans toe. Bild 2: jag och bästa vännen Elin
Idag hade vi i MFC vår årliga juluppvisning. Var själv inte med Coed och visade upp för att jag fortfarande vilar huvudet. Men nästa vecka kommer jag igång igen med träningen, varit borta 1 månad nu. Satt i inträdet och frös näst intil ihjäl hehe. Tryckte i mig hembakat fika och lyssnade till roligaste luciatåget någonsin. Innebandykillarna spexade till det rejält och sjöng iår. På torsdag är det lussespex i skolan, frågan är bara om man ens vågar gå dit efter hur det tydligen var på förra årets spex.

Postat av: Anna

Kan inte du lägga upp en video från juluppvisningen? Om du då har en video ;)

Svar: har tyvärr ingen film!
Filippa Lindau

2012-12-11 @ 22:43:48
Postat av: Amanda

Vad händer på lussespexet? Nyfiken ju!

Svar: det är alla föreningar på skolan som går upp på scen och gör olika saker, de drar upp folk från publiken -oftast bara vi ettor som blir uppdragna så får man göra pinsamma/roliga saker uppe på scen inför alla!
Filippa Lindau

2012-12-11 @ 23:29:08
Postat av: Anonym

hur var förra årets spex????

2012-12-11 @ 23:32:08
Postat av: Elin

Hej, varför ler du aldrig med tänderna längere? Älskar din blogg! <3

Svar: för jag har tandställning! tack :)
Filippa Lindau

2012-12-12 @ 16:14:06
Postat av: Anonym

Vad händer på Lusse spexen?:)

Svar: det är alla föreningar på skolan som går upp på scen och gör olika saker, de drar upp folk från publiken -oftast bara vi ettor som blir uppdragna så får man göra pinsamma/roliga saker uppe på scen inför alla!
Filippa Lindau

2012-12-12 @ 16:19:31
Postat av: Elin

Haha det var min bror som var lucia...!:)

2012-12-12 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback