mitt rum

Har fått så många frågor om att visa mitt rum på sistonde. Om man jämför rummet idag mot filmen på "mitt hem" så har jag nu fått in lite mer saker i rummet, dock vill jag få upp några tavlor eller hyllor över sängen. Men här har ni ert önskeinlägg på mitt rum. Får många frågor vart jag köpte skrivbordet, tror det är ett fynd från jysk eller liknande för 1000lappen. Finns liknande på ikea dock mycket dyrare. 

Postat av: Lovisa

Hej! Var kommer din säng ifrån? håller på att göra om mitt rum och vill ha en säng som ser ut så! Skulle vara jätte gulligt om du svarade!

Svar: Vet inte, tror min mamma köpte en på blocket i stress om en stor när vi flyttade in! Men ikea har förmodligen :)
Filippa Lindau

2012-12-27 @ 12:50:30
Postat av: Madeleine

Superbra video!

2012-12-27 @ 12:51:37
URL: http://tjugoandre.devote.se
Postat av: E L L E N

kan inte du lägga upp vad du fick i julklapp? :)

Svar: jag gör det när jag fått alla julklappar! :)
Filippa Lindau

2012-12-27 @ 13:21:48
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Julia

Super fint rum! vad heter du på instagram? :)

Svar: filippall - två L i slutet :)
Filippa Lindau

2012-12-27 @ 14:34:24
URL: http://juliabaakkis.devote.se
Postat av: Prinsessan

Gud du borde verkligen bli modell! Du gjorde en sån himla bra pose i spegeln där i slutet av filmen! Älskar dig och din blogg äger <3

2012-12-27 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback