q/a 1

kan inte du ha en bloppis snart? Jag har en bloppis som jag uppdaterar då och då, http://filippall.blogg.se/bloppis
 
nyårs klänning/kjol tips? Jag tycker nelly.com har jättemånga fina så kika in där, gillar alla paljettklänningar och tror att många kommer bära det under nyår. Jag köpte mig själv både en svart och en i guld.
 
hejsan! Kan du inte visa ditt rum? Göra en video? Kraam Jag har gjort detta tidigare men kan försöka klippa ihop en "roligare" video när det är ljust och fint ute så det blir en fin film.
 
Hur blev din blogg ''känd''? :) Jag vet faktiskt inte själv, som jag brukar säga så är det ju ni själva som vet bäst hur ni hittade hit och det är tack vare er jag är "känd" och har en stor blogg. Men jag vill att den ska växa och bli större. 
 
kan du inte göra ett inlägg om ditt favoritklädesplagg, favoritskor och den parfym du använder mest. hade varit intressant. Kram! Absolut detta ska jag fixa. 
 
Kan du inte göra ett inlägg om hur du sminkar dig och vad du använder för smink produkter? Kan försöka filma när jag gör en vanlig vardags make up, brukar se lite roligt ut men ska försöka.

oskuld? annars när förlorade du den?:) 
privat.

Vad är din önskelista nu till jul? Jag har önskat mig en wella pro curl, de blåa underkläderna från h&m's fina kollektion, solkort, MJ fodral och lite pengar.
 
kan inte du lägga upp ett inlägg om 20 små sanningar om dej? :) Tycker själv att det är svårt att komma på saker om mig själv men skulle kunna göra att mina vänner svarar i ett inlägg/pratar om det i en videoblogg.

Hej Filippa! 
Jag måste bara fråga hur det är på din skola? är det en svår linje och måste man gå med märkeskläder? 
Jag tycker att teknis/sven erikson är en jättebra skola. Linjen är tuff tycker jag men det är nog de flesta linjer, den är ju inte överdriven med massa plugg, vi har två mindre kurser än ettorna förra året. Och nej man måste inte gå med märkeskläder som alla tror. 

Vad gör du för att hålla dig i form och vara hälsosam? Skall jag vara helt ärlig så gör jag ingenting, jag äter godis varje dag (cafterian på skolan) och tränar cheerleading två gånger i veckan. Jag tror bara att jag inte har så lätt för att gå upp i vikt och så, eller det är vad många säger till mig att jag kan äta vad som helst utan att bli stor. 
 
Tycker du träning är viktigt? Jag är nog inte den rätta personen att fråga för jag är så lat det går att bli, cheerleadingen räcker för mig. Om jag slutar med den skulle jag nog inte få för mig att börja gymma eller gå ut och springa/jogga för jag är så lat. Men självklart är det viktigt att man rör på sig, för ens egen hälsa. 
 
Skulle du säga att utseendet är viktigt? Ja jag tänker nog mycket på mitt utseende fast inte medvetet, det är naturligt bara att jag vill se fin ut. T.ex att jag betalar och går och fixar mina ögonfransar varje månad. Jag mår bättre när jag känner mig fin haha. 
 
Om du hade möjlighet att träffa vilken historisk person som helst, vem skulle det vara? Hmm.. svår fråga, ingen aning faktiskt.
 
Vilken är den bästa drömmen du någonsin haft? Allt som har med lotto/pengar att göra, när man vinner pengar. Det är riktigt bra drömmar det. 
 
Lyssnar du mest på radio eller musik du själv väljer? Innan var det mycket radio, rix fm. Men nu blir det spotify och låtar man själv gillar. 
 
Om du bara fick ta med dig en enda sak till öde ö, vad skulle det vara? min iPhone, fast batteriet skulle ju dö efter 1 timma haha. Skulle nog ta med mig en kniv eller nåt användbart.
 
Om någon berättade för dig att du bara hade 9 minuter kvar att leva, vad skulle du göra under de nio minuterna? Skriva till alla mina närmste vänner och familj, spendera alla pengar, äta massa mat.
 
Hej! Måste bara fråga vilka dina bästa tjejkompisar respektive killkompisar är? :) Jag har många bra tjejkompisar, de närmsta är nog Elin, Amanda, Mandy och sen hela tjejgänget, Millie, Lea, Fanny, Estelle, Ellen, Amanda S, Alice, Bella, Emilia och Johanna. Har inte många killkompisar som jag kan prata om allt med men Axel är en väldigt bra killkompis, även min brors kompisar Oskar, Alfred, Oliver och Robert.
 
Hur ser den perfekta familjen ut enligt dig? Oj svår fråga, tre barn, snälla föräldrar som är snälla och glada mot ens vänner. 
 
Vem är din kille? Kan du inte blogga om han? Jag tycker det är privat och tror inte att han vill synas massa på bloggen haha.
 
Får du ditt barnbidrag elr hur får du så mycket med pengar? Jag får inte hela barnbidraget jag får en del och det är till kläder och fika, allt jag gör utom busskort.
 
Hur lång är du och vad väger du? Jag var 158cm sist när jag mätte mig och vägde 41 kg.

Herregud, ditt hår är lixm heaven! Ps älskar din blogg och hela du är bara perfekt. Hejdå! Haha!
Tack vad snäll o söt du är, blir jätteglad över att höra det.
 
Vilken skola gick du på innan kunskap, varför bytte du till kunskap? Var kunskap bättre? Har du någon kontakt med dem som gick på den skolan som du bytte ifrån, vilka? Älskar din blogg!!!! Jag gick på Målsrydskolan och bytte till kunskap i sexan. Bytte dit för att jag inte ville gå på dalsjöskolan. Jag vet inte hur dalsjö var men jag tycker kunskap var bra och man lärde känna så mycket nya och underbara vänner som jag aldrig hade träffat om jag inte bytte. Jag har kontakt med min närmaste vän Emilia från målsrydskolan och även en av mina bra vänner från lågstadiet som heter Stina hon går också på teknis nu. 
 
Det vore jättekul med en videoblogg från dig! Jag har försökt men misslyckas och hatar att höra min egna röst, får se om det blir någon videoblogg. Vet att ni alla jättegärna vill.
 
Vad ska du göra på nyårsafton? Ska först ha tjejmiddag med 13 andra tjejer, mina närmsta vänner. Sen ska vi nog vidare och fira in det nya året tillsammans med några av killarna.
 
Om du behövde åka till en öde ö, och bara fick ta med dig en person, ett föremål och en frukt, vem/vad skulle du ta med dig då? En person blir svårt, skulle inte kunna välja bland en av mina vänner så skulle ta med mig min farmor för hon gillar naturen haha. Något användbart för att överleva och en banan. 
 
 

Postat av: Klara

Du sa att du fixar dina ögonfransar en gång i månaden. Hur menade du? Asså hur fixar du dom och vad gör du med dom? Går du på andra behandlingar?

2012-12-20 @ 13:50:12
Postat av: Anonym

Använder du puder efter att du tagit på foundation eller hur får du ett sånt matt fint resultat? :)

2012-12-20 @ 15:52:57
Postat av: E L L E N

vad har du för högerklicksskydd? skulle du kunna lägga upp den kodraden på bloggen?:)
kram

2012-12-21 @ 21:12:15
URL: http://elllenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback