tillbaka - senaste dagarna

Julpynt utanför NK i Göteborg
Kanelbulle och varm choklad, fredagsfika
Släktkalas på Yxhammargården
Är nu tillbaka efter en behövlig blogpaus. Har inte ens läst några bloggar, nästan lite illa. Men nu är jag tillbaka och hoppas att ni är tillbaka med mig. 1 advent och 2 december idag, snön börjar falla och det är snart jul. Några bilder från vad jag gjort under mina senaste dagar då jag inte bloggat. Nu ska jag ta och göra mig en chailatte äta bullar och fortsätta spela "chirstmas" listan på spotify. Solsidan om 2 timmar!! 

Postat av: Karolina

Gör du egen chailatte? Isåfall, har du något recept du kan lägga upp här på bloggen? :)

Svar: jag har köpt sånt som finns på espresso house!
Filippa Lindau

2012-12-02 @ 18:04:21
Postat av: S

Hoppas du hittat inspititation till bloggen! Du får bara inte sluta blogga för du har liksom bästa bloggen jag läser! Och jag läser många bloggar!!!:)

2012-12-02 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback