vitt för teknis

Dagens outfit är helvit. Idag klär vi oss i vitt för att hejja fram Teknis som segrare iår. Teknis VS Bäckäng drar igång vid 13. Får se om jag tar på mig en toga eller inte, om inte så är jag ju ändå vitklädd. Börjar vid 11 idag, ska göra sista glosförhöret i mandarinen och hålla mitt tal i svenskan sen är det taggmöte i aulan innan vi går bort mot Boråshallen för att hejja på teknis. Ska bli riktigt roligt och hoppas på att det blir lyckat och inte slutar som förra året. Länge Lefve Teknis, Ty Wi Äro Bäst

Postat av: sara

var är t-shirten iftån? :)

Svar: monki!
Filippa Lindau

2012-12-17 @ 11:47:19
Postat av: Filippa Eriksson

Kan du förklara vad det är för något? Alltså Teknis vs Bäckäng, vd händer och jaa? Själva "tävlingen" då :)

2012-12-18 @ 00:05:04
Postat av: Mia/My

var är skärpet ifrån?<3

2012-12-19 @ 15:24:45
Postat av: E L L E N

är det som nitar som går utåt på ditt skärp eller är det som typ ''runda'' nitar som på rehard skärpen? :)

Svar: lite runda och spetsiga!
Filippa Lindau

2013-01-08 @ 17:31:41
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Elsa

Vart kommer det där skärpet ifrån? skit snyggt<3 älskar din blogg och ditt utseende skulle jag dö för :O<3

Svar: tack vad söt du är, märket heter liebeskind köpt på lars-johanna.se
Filippa Lindau

2013-01-14 @ 20:13:42
Postat av: Elsa

var kommer skärpet ifrån?<3

Svar: köpte på lars-johanna.se från märket liebeskind!
Filippa Lindau

2013-01-14 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback