färgstarkt

Var inne på h&m idag och såg att de fått in lite vårnyheter. Älskar starka färger men skulle inte vilja bära en skrikrosa eller gul tröja. Kanske något kornblått... Hur som så hittade jag dessa söta ballerina i mocka immitation och en superfin sjal till i flera färger. Funderar på att köpa sjalen fast i rosa, tänker mig den tillsammans med en svart outfit + jeansjacka till sommaren. Mums♥

Postat av: Frida

Hej Filippa! Jag undrar en grej om cheerleading. Vet du när sista anmälningsdatumet för DM södra är? I och med att det är din förening som arrangerar så borde någon veta och kanske kunna ge mig svar:) Om du kunde svara på detta hade jag varit såå tacksam!!

2012-02-11 @ 11:17:02
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-11 @ 12:29:38
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: filippaLL

Frida: jag har ingen aning om detta, bättre att du mejlar någon ansvarig...

2012-02-19 @ 12:50:18
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback