jag en tisdag

En dagens outfit på hur jag såg ut en tisdag som denna. Kofta från odd molly, vit blus under från faith, svarta jeans från dr.denim som börjar tappa färgen. Gillar inte alls när svarta byxor går över till mörkgråa och sletna som f*n är dem, använder dom dag in och dag ut. Får tvätta dem med svart medel så de får tillbaka sin riktiga färg!

Postat av: Mathilda

Älskar din blogg!! Du har grym stil och är massor med inspiration för mig :)

Vad använder du för "svart medel" när du tvättar byxorna? Skulle behöva till mina också.

Ha de bra! Kram

2012-02-29 @ 19:27:16
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Var har du köpt din Odd Molly - kofta? Jag letar efter en och är tacksam för svar!

Svar: Juta Boden eller Faith :) minns inte...
Filippa Lindau

2012-07-07 @ 17:07:02
Postat av: klara

hej! du vill inte sälja din odd molly kofta? letar efter just denna färgen..

Svar: nej tyvärr...
Filippa Lindau

2013-08-05 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback