ego woman, ego girl, ego me

Fick en liten rolig fråga som jag ska ge er ett rejält svar på!
♥Tänkte bara fråga en sak, jag följer också dig på instagram. Har du bra självförtroende? Inget illa menat för det är ju bra :) tacksam för svar! Kram.
Måste börja med att säga, det förvånar mig inte om denna fråga kommer från någon av mina vänner.. hehe
♥ Ja jag har bra självförtroende. Jag kan säga och tycka att jag själv är fin men jag har även många komplex som andra har. T.ex min längd, min mun, min näsa, sånt som JAG tänker på men ingen annan (förutom längden) Men ni har gjort så att jag fått ett bättre självförtroende, alla era fina ord ni ger mig varje dag värmer så mycket ska ni veta. Man blir så glad. Så till alla er som läser detta som inte har bästa självförtroendet. Ändra på det nu. Ni kommer må bättre, mina vänner tycker jag har lite allt för bra självförtroende och är väldigt ego av mig. Men so what? Varför inte? Vad kan man förlora på det? Jag tar mycket bilder på mig själv, som många kanske märkt av på min instagram. Men jag tycker det är kul. Jag tycker det är kul att se på andra tjejer och killar som lägger upp ego bilder av sig själva. Det är bra att göra det. En sak jag brukar säga många gånger som jag tycker stämmer är -man måste älska sig själv för att komma någonstans i livet. Läs egoboost av "blondinbella" eller ego woman av Carolina Gynning. Tro mig ni kommer förstå mig. Be ego♥
UPDATE: en sak jag kom på mig själv när jag läste, akta er och bli inte allt för ego att ni glömmer bort era fina vänner och familj, de bästa i mitt liv är mina vackra underbara vänner som alltid finns där för mig!
Mina fem tips för ett starkare/bättre självförtroende.
♥ Ta mycket kort på dig själv.
♥ Skit i vad folk tycker om dig om det är dåliga saker, ta åt dig om du får komplimanger. Varför motsvara med "nej jag är inte fin, du är fin" när du kan säga "tack" istället?
♥ Säg till dig själv att du är fin, rabbla upp allt bra om dig själv.
♥ Skriv en lista på alla positiva saker om dig - läs den varje kväll.
♥ Försök glömma alla dåliga saker du ser och tänker om dig själv, tänk på allt bra och fint om dig själv.

Postat av: Matilda

Skulle du inte kunna lägga ut bilder på ditt rum och ditt hem! Nu när du har nya kamerasaker och så? :)

Ps. Gillar din blogg verryyy mutch

2012-01-16 @ 21:01:14
Postat av: frida P

öööör bra självförtroende är inte alls bra ;) det gillar inte killar heller! lagom är bäst!

2012-01-20 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback