fyra via instagram


Fyra från de två senaste dagarna. Tog en sväng förbi juta boden då de hade rea och fick med mig en söt kofta från odd molly, syns till på pic 2. Iza kom även hem från miami med världens snyggaste sötaste iphone skal till min nya iphone 4 från älskade Juicy Couture (sålde ju det till min 3g) så sjukt sött, håller ni inte med mig? Och idag började skolan, så sjukt trött när jag kom hem. Mysdressen åkte på och jag somnade direkt.

Postat av: Hanna

Riktigt bra blogg men undrar bara hur jag ska komma till affären, vilken buss så att säga? :) (bor i borås)

2012-01-11 @ 21:48:39
Postat av: emilia

sååå fint , grym blogg:)

2012-01-13 @ 20:12:11
URL: http://emiiliiaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback