hemma hos mig

Många har velat se bilder på mitt hem och mitt rum. Har ett nytt rum, ingen garderob ännu och endast säng, matta och skrivbord ungefär. Inte så mycket kul att se. Filmade några små snuttar genom vardagsrummet. Vill inte visa upp alltför mycket från hemmet då det är personligt.

Postat av: Emilia

Ditt skrivbord var jätte fint verkligen!

Vad kommer det ifrån och vart kan man köpa det?

Jätte glad för svar :)

2012-01-17 @ 14:33:26
Postat av: F I L I P P A

Emilia: tack :) tror vi köpte det på jysk för cirkus 900:- för det finns ett liknande på ikea för 3000:- men det är ju lite dyrt kan man tycka :)

Kram

2012-01-17 @ 15:02:52
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: Minna

Snyyyggt! Jag bloggar om min prao tid på ett nystartat företag som säljer skor och massor av highheels på nätet. monella.se - Följ gärna min vardag där bland alla klackar på bloggen!



Jag håller just nu på att lägga upp kollage på monellas facebook sida www.facebook.se/monella.se. Gör du ett kollage med minst en bild på några av monellas skor lägger vi upp det på facebook och i vår lookbok på hemsidan som lanseras nästa vecka med din länk såklart :)



mejla gärna på [email protected] om du vill skicka in ett kollage :)

2012-01-21 @ 00:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback