mobilbild

Skjorta från h&m blus under från tessie, svarta brallor & svarta prime.
Bättre än inget med en mobilbild, lättast då man inte hinner fota med kameran. Har fått min fjärrutlösare, stativ men saknar den lilla saken som man fäster på kameran och sen på stativet... sen blir det riktiga outfitbilder. Hemkommen från träning och öppet hus på min blivande skola, känns så j*vlar rätt rent ut sagt. Längtar som tusan till teknis och ekonomilinjen. Hoppas ni alla där ute gör bra val!

Postat av: Linn

Jag följer dig på instagram & och min fråga är : dricker du alkohol? Det är inget fel med det men jag undrar verkligen :) Svara gärna på min fråga i ett inlägg! Du är bäst, älskar din blogg :)

2012-01-13 @ 19:57:23
Postat av: Hanna

hej!

Hoppas du kommer trivas på ekonomi, jag valde mellan ekonomi på SE och natur på Bäckäng och valde till slut natur, och nu när vi har börjat läsa ekonomi på samhällskunskapen är jag nöjd över mitt val, fattar inte något av alla de olika systemen osv.hihi hoppas du kommer trivas! :)

2012-01-14 @ 16:31:00
Postat av: Anonym

Tänkte bara fråga en sak jag följer också dig på instagam. Har du bra självförtroende? Inget illa menat för det är ju bra :) tacksam för svar! Kram.

2012-01-16 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback