färg från garden collection

Äntligen är den min! Jag är så nöjd att jag köpte denna av en läsare som kontakta mig förra veckan. 300kr fick jag betala och det var så värt det. Eftersom att den är 2 säsonger gammal och slutsåld så var det ju ett bra pris. Storlek 36, men jag gör som de flesta andra med denna klänning. Nålat upp den lite då den är jättestor egentligen. Men vet att andra gjort det också och den kommer bli perfekt nu i sommar till brunbrända ben och converse. Och som sagt, den är köpt av en annan tjej. INTE i butik eller online som många frågat om.n

Postat av: Elin

Hej!
Jag undrar om du kan tänka dig att sälja odd molly lovely knit koftan i grått med gult/beiget band?
Hör av dig till min mail isf [email protected]
Elin

Svar: Hej, nej tyvärr jag ska inte sälja den! :(
Filippa Lindau

2012-07-05 @ 18:01:06
Postat av: Elin

hej filippa! <3
jag har en fråga!
jsg vill börja i cheerleading och jag är 14 år! är det för sent att börja då? kommer man ligga jätte mycket efeter med allt och så? <33
tacksam för svar
kram

Svar: Hej! :) nej det är inte försent, du kan börja nu men får börja på nybörjar nivån och sedan testa för de bättre lagen :)
Kram
Filippa Lindau

2012-07-05 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback