outfit vid solnedgången

SHORTS DR.DENIM - SKÄRP LIEBESKIND - LINNE H&M - ÖRHÄNGEN GINA - RAY BANS 
Mina favoritkort från resan är dessa outfitbilder vid solnedgången som Elin fotade, blev så fint ljus. Stör mig dock på att jag hade två iPhones i båda bakfickorna som syns haha. Tjatigt med alla bilder kanske? Men jag måste lägga upp alla, jag saknar det här stället så galet mycket. Om jag hade haft ett antal tusen på kontot hade jag bokat första bästa flyg nu direkt. Ensam...

Postat av: sosso

vilket hotell bodde ni på :)

Svar: Almirida Bay, Langley Resort! :)
Filippa Lindau

2012-07-30 @ 14:42:15
Postat av: Linnéa

inte alls tjatit med alla bilder, bara roligt!
skulle inte du kunna göra en videoblogg?
Jättebra blogg! kram

2012-07-30 @ 16:24:49
Postat av: Karolina

oj vad fina bilder och ljus!!

2012-07-30 @ 17:06:58
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: LInnEa

När köpte du det linnet? Var det längesen? Hittar det inte på hemsidan men det är så sjukt fint!

Svar: det var ett år sen så tror inte det finns kvar...
Filippa Lindau

2012-07-30 @ 18:07:52
Postat av: LINNEA [FOTO & GYMNASTIK]

Finns linnet fortfarande att köpa? :)

Svar: tror inte det, var 1 år sen den kollektionen kom :)
Filippa Lindau

2012-07-30 @ 18:14:55
URL: http://linnearavegard.blogg.se
Postat av: Läsare

Skulle vara kul om du kunde läggs upp några bilder på ditt rum! Om du vill förstås. :)

2012-07-31 @ 14:31:48
Postat av: oxox

Kan inte du skriva i ett inlägg ni hur du gjorde somtatueringen? Jag åker imorgon och jag vill gärna ha en :)

2012-07-31 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback