plånbok

Kunde ju inte motstå att köpa en kopia i någon form när jag ändå var utomlands så en plånbok i LV mönster blev min. Gillar att den är dubbel och har många kortfack. Synd att dragkedjorna ska vara så tröga bara, men det är väl sånt man får räkna med när de är kopior. 

Postat av: sofia

Ta och dra ett stearinljus mot dragkedjorna så blir inte så tröga

2012-12-08 @ 10:38:57
Postat av: ida johansson

Hejsan,min kompis ska åka till turkiet & ska köpa en åt mig
Så min fråga är, vad kostade skönheten?
En jätte fin blogg, kram

Svar: köpte min i grekland.. minns inte men kanske 200kr! Tack o kram
Filippa Lindau

2013-07-13 @ 15:21:50
URL: http://johanssonss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback