söndagens outfit

dr.denim jeans, kofta från lindex, blus/topp under från gina, mulberry väska från turkiet
Vaknade 7.15 idag och bussen till jobbet gick 7.30 så det var stress idag precis som igår innan jobbet. Slängde på mig mina dr.denim en svart blus och min nya sköna randiga kofta. Jag kommer vara bokstavligt talat helt död om 1 vecka. Går in på sista jobbveckan för sommaren vilket känns otroligt skönt, jobbar hela veckan ut, alltså både lör-sön nästa vecka. Sen på måndag då är det my b-day och första lediga dagen på 4 veckor, åh vad skönt det ska bli!!

Postat av: A

Hej! Kolla gärna in min blogg som handlar om hur jag orkar mig igenom dagarna. Jag är 18 åt & fick veta för ca 6 månader sen att jag har fibromyalgi.. Så varje dag är en kamp för mig. Kika gärna in & läs, lämna en kommentar eller nåt. Du har en väldigt fin blogg föressten :) Kram A www.nattstad.se/ungmedfibro

2012-07-08 @ 17:24:08
URL: http://www.nattstad.se/ungmedfibro
Postat av: Anonym

Vart jobbar du mer än kommunen? Och hur fick du jobb där?

Svar: Jag jobbar på byttorps klint, inom ung omsorg som jag sökte enkelt via nätet, jag tror du kan hitta ansökningspapper om du googlar. Man jobbar 2-4 gånger i månaden, lör eller sön två timmar så det är inte så mycket pengar man får, men lite :)
Filippa Lindau

2012-07-08 @ 18:38:46
Postat av: linda

Superfin!

2012-07-08 @ 22:03:20
URL: http://megafonen.nu/linda
Postat av: Emilia'

Hejhej! Jätte fin kofta! Blev kär i den direkt när jag såg den! Vad kostade den? Och sen underar jag också vad du får i lön på ditt jobb? Hade varit lite kul att veta :)
Kram , ha en fin dag!

Svar: Tack! :) 250kr på rea, jag vill inte skriva ut vad min lön är på mitt vanliga jobb men inom kommunen det jag jobbar nu under sommaren 4 veckor får man 59.90:-/timmen :)Kram
Filippa Lindau

2012-07-08 @ 23:40:09
URL: http://emiliaalarssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback