virkat i svart

Zara hade sin reastart på hemsidan i måndags och jag klickade hem dessa söta virkade shorts i svart. 250kr på hemsidan, tror dock att alla shorts är slutsålda nu. Men jag är väldigt nöjd, matchar med primeboots och svart tisha. 

Postat av: Anonym

Du har så otroligt fin kropp! Dina ben är ju to die for!

2012-07-05 @ 20:29:53
Postat av: Linnea

Hur har du råd att köpa allt du vill ha?
får du ditt barnbidrag eller får du pengar när du vill eller har du bara allmänt mycket pengar?

Svar: Jag säljer mycket kläder, sen jobbar jag nu i 4 veckor och har lånat lite pengar av mina föräldrar som de ska få tillbaka senare + att jag försöker att köpa billiga saker och flera istället för 1 dyrt plagg :)
Filippa Lindau

2012-07-06 @ 10:26:04
URL: http://linneajanssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback