sammanfattning

Mina senaste dagar via mobilen, tänkte sammanfatta min första lovvecka. Jag och Amanda kollade hela matchen när Sverige-England spelade, vi hoppades på vinst men slutade ju som de flesta vet med förlust för oss. Jag har legat och slappat i parken i väntan på bussen efter 5 timmar med coed. Tränat och varit med laget totalt 10 timmar i helgen. Jag har legat ute på altanen hos Amanda under en filt i solen, ätit god "cheesecake" som vi fick för oss att göra när vi såg ett inlägg på blogg.se framsida. 

Sedan tänkte jag även passa på att säga att imorgon måndag går jag på mina 4 jobbveckor med de äldre, ska umgås med dem 6 timmar om dagen, otur att de pratar finska (?) fråga mig inte hur jag kunde hamna på den avdelning, kan inte ett ord. Kommer antagligen vara lite tomt här på bloggen då jag jobbar 8-14 eller 11-17 varje dag på veckan och tränar nästan hela veckan. Men ni kommer säkert inte sitta inne framför datorn på erat sommarlov? ut och njut oavsett väder, hitta på roliga saker. Nu ska jag hoppa i säng då alarmet står på 6.30, kill meeee. Ha ett grymt sommarlov sålänge. Puss


Postat av: Louise

På den första bilden har du på dig en ursnygg klocka, vart kan man köpa den? :)

Svar: Tack! :) ur&penn
Filippa Lindau

2012-06-17 @ 21:27:35
URL: http://modelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback