skolavslutning

Då var det över! Nu har jag gått ur nian och högstadiet och nya äventyr väntar efter sommaren på TEKNIS. Igår tog vi emot våra slutbetyg, åt glass och jordgubbar, kollade på gamla bilder och tog farväl av våra underbara lärare och tårarna rann på många av oss. Känns så skumt att man inte kommer tillbaka om några veckor. Kommer sakna det så även om det varit väldigt många dåliga dagar då man hatat kunskapsskolan. Många av mina vänner följer med och börjar på sven erikson gymnasiet aka teknis efter sommaren vissa andra gör det inte och en av mina närmsta vänner flyttar till NYC för att plugga. Tack alla underbara vänner som läser detta för att jag fått lära känna er under dessa år, ni är bäst!♥

Postat av: Emma

så otroligt fina tjejer! kommer sakna att ha er i min omgivning, skumt må det låta men ni har många gånger fått mig att le. Hoppas du får det bra på teknis filippa :)

2012-06-08 @ 11:07:17
URL: http://emmagester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback