tjejgänget

Sista avslutningsbilden får bli denna, ska inte ladda upp flera. Blir lite uttjatat? Hur som dessa underbara tjejer har jag lärt känna på kunskapsskolan. Kände ingen av dem tidigare mer än att jag och Alva pratade innan hon skulle börja 7. Jag och Clara träffades även på Kreta samma sommar som hon skulle börja då våra föräldrar kände till varandra? Har kommit dessa tjejer väldigt nära och de är så otroligt fina och snälla. Förmodligen kommer de flesta av oss gå på teknis efter sommaren. Älskar er tjejer!

Postat av: julia heimer

var kommer din klänning ifrån, sjukt fin tacksam för svar :D<3

2012-06-09 @ 20:30:03
URL: http://juliiaheimer.devote.se
Postat av: Vera Linn

gud så fin klänning!

Kram <3

2012-06-10 @ 20:29:47
URL: http://thedressbook.blogspot.com
Postat av: saara

har kikat in lite på din blogg någon gång ibland så där, men visste inte förren jag läste det här att du gick på kunskapsskolan! jag råkar oxå ha gått ut 9:an där, men i västerås! du råkar inte veta om ni var en av skolorna vi brevväxlade med i spanskan?:)

Svar: nej det tror jag inte tyvärr :/
Filippa Lindau

2012-06-17 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback