svar del 1

Kommer du att börja SvenEriksson? Ja det kommer jag, på Ekonomilinjen.
Vem är det som flyttar till NY? Min kompis Edith som gick i min pararellklass. 
Vad kostade dina levi's shorts på urban outfitters? 400:- har jag för mig.
Hur fick du din blogg så känd? Haha så sött när ni säger att min blogg är "känd" jag vill själv inte säga att jag är en känd bloggare. Och hur jag fått så många (?) besökare för att vara lilla mig har jag ingen aning om, jag har inte blivit länkad på större bloggar eller blogg.se framsida så antar att ni gillar det jag skriver om. 
Hur har du råd att köpa så mycket och så fina kläder? Det jag köper är inte svindyrt, handlar om 100-500kr kanske för de olika plaggen. Köper jag något dyrare så delar oftast jag och min mamma på kostnaden och använder det tillsammans. Sen säljer jag även en hel del kläder som jag inte använder vilket gör att jag kan köpa nya.
Är du oskuld? ja.
Tjänar du pengar på din blogg? Ja det gör jag.
Vad fick du för betyg i de olika ämnena nu när du gick ut nian? Matte/Musik G, Svenska/Engelska/Tyska VG, SO-ämnena MVG NO-ämnena VG, Bild/Slöjd/Idrott MVG Hemkunskapk VG och jag är nöjd!
Din kompis som flyttar till NY, ska hon gå på en internatskola eller hur ska hon bo? eller vad ska hon plugga på? följer hennes föräldrar med? Jag vet inte exakt hur allt ligger till men hon ska bo hos en familj i NY och gå på college eller något, hennes föräldrar ska inte följa men. Hon ska gå entrepenör på sven erikson när hon flyttar tillbaka om ett år och börjar alltså med 97orna.
Vill du ha en pojkvän? Vill och vill, jag väntar på den rätta.
Har du bra betyg? Det beror på vad man anser är bra/dåligt. Men jag är nöjd och det är väl huvudsaken.
Gillar du matte? Nej! Hatar matte... gillar det när jag förstår det haha.
Vad har du för mobbe/mobil? en iPhone 4S
Vad tycker du om anorexia? Jag vet inte. Det är väl ingen som kan tycka att det är kul att ha anorexia eller om någon i familjen eller någon kompis har det. Det är ju inte bra att vara så sjuk.
Vad vill du bli när du blir stor? Jag har ingen aning, jag vet att jag vill bo kvar i Borås. Jag skulle tycka det var jätteroligt att jobba med något som har ett samband med min blogg som t.ex blondinbella och kenza. För bloggen är något som jag verkligen vill ha kvar länge och att den ska växa och bli större.
Kommer du ha världens bästa sommar? Ja jag tror det, känns som att det blir den bästa sommaren på länge nu när jag gått ur 9, jag ska till Kreta och mina två närmaste vänner ska följa med och sen ska jag även till Amsterdam och tävla EM. Och i slutet av sommaren blir det ju en ny start då jag börjar gymnasiet så ja detta kommer nog bli världens bästa sommar.
Superfin blogg! Jo jag har ett par frågor! 
Du har otroligt fint hår! Använder du några särskilda produkter till håret som du kan rekommendera?
Jag använder oljedroppar till håret från Argan Secret, vet att Maroccoan oil är jättebra också så det är det enda. Innan man fönar eller plattar håret så blir det jättelent och luktar gott.
Du har grymt snygga kläder! Från vilken affär köper du flest kläder? Tack! Det mesta kommer från zara, fait, h&m och jolina.
Ungefär hur många unika besökare har du varje dag? För jag har nämligen en blogg och behöver verkligen tips om hur man får fler besökare! Jag har från 700-900 unika per dag, det varierar från hur mycket jag uppdaterar men brukar i snitt ligga därimellan.

Postat av: Catte igen;)

Är det bara du av dina vänner som bloggar?

om det finns någon av dina vänner som bloggar, kan inte du lägga upp en länk? ;)

2012-06-08 @ 23:32:34
URL: http://moonlightss.devote.se
Postat av: Anonym

hur laddar man upp vanliga bilder från mobilen till bloggen? jag kan bara ladda upp instagram-foton om jag ska mobilblogga

2012-06-10 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback