svar del 2

Tyckte du det var enkelt att välja gymnasium? och varför valde du den linjen du ska gå? Ja det tyckte jag, var säker på mitt val sen långt tillbaka. Jag valde Ekonomi för att det är en bred linje för att jag inte har någon aning om vad jag vill göra efter skolan så därför valde jag en linje som har de kurser som jag behöver i framtiden för att sedan kunna utbilda mig.
Vilket gymnasium ska du börja på? Sven Eriksons gymnasiet / Teknis.
Jag älskar din hår uppsättning! Hur gör man?! Kan du inte lägga upp en video? Måste man ha långt hår? Tack! Jag satte upp en tuperad boll mitt på huvudet där bak, lockade allting som hängde löst med plattång. Sedan fäste jag varje slinga med hårnålar över den tuperade bollen i två lager. Får se om jag kan göra en video... nej man måste inte ha långt hår, dock blir det inte lika mycket hår ju + att man kan skippa den tuperade bollen.
Hur lång är du? Jag är 158cm ungefär. 
Hur mycket kläder har du? Svår fråga om hur mycket jag har... Har så att det räcker men vill alltid ha något nytt.
Dina bästa vänner? Har många bra vänner men de närmaste är Elin och Amanda och mitt tjejgäng från 9.
Favoritplagg? Mina svarta dr.denim.
Bästa låten, dina favvolåtar? Just nu lyssnar jag mycket på Payphone med Maroon5, här är min lista från spotify, låtarna längst ner är de som jag spelar mest.
När började du i cheer och varför? När jag var 10/11 år gammal. Min kompis började och då ville även jag prova på. 
Nämn 5 saker du stör sig på 1.Jag stör mig på när mina underbara vänner Elin och Amanda rättar min grammatik t.ex hon/henne. Men jag har lärt mig det nu 2. När man försöker ta kontakt/säga något men den personen låtsas som att man inte hör 3. När man tar mat från varandra fast att man inte är färdig 4. När man inte har något lokalsinne för staden man bott i länge 5. När man håller på och rör på allt och alla (haha) 
Ditt dröm plagg Ingen aning! Skulle hemskt gärna vilja ha en jacka från Ida Sjösted. 
Bästa låten atm? Har ingen speciell låt som jag gillar så mycket.
Har du någon dold talang? Nej det skulle jag nog inte kunna påstå. Kan sitta i min "ap-position" det är inte alla som kan det...
Vad för plagg skulle du aldrig vilja bära? Vida byxor/jeans!
Dröm resa? New York, Dubai. USA hur som helst.
Varifrån kommer dina ballerinaskor som du hade på dig på din skolavslutning? H&M dam, 99:- finns i flera färger.
Kommer du fortsätta blogga när du börjar på gymnasiet? Super fin blogg, läser varjedag om inte flera gånger om dagen! Ja det är klart! Kommer blogga så länge jag har lusten till det och just nu går det väldigt bra för mig. Tacktack det värmer♥

Postat av: Elin

Har du inte några klänningar som du inte använder som du kan sälja på bloppisen nu till sommaren?:)

2012-06-10 @ 18:13:25
Postat av: Johan

Angående val av gymnasium och inriktning, så kan vi varmt rekommendera våran sida www.studiekatalogen.se

2012-06-11 @ 15:38:12
URL: http://www.studiekatalogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback