filmer från cheerhelgen

Här är två filmer från helgens cheerleadingtävlingar. Nordiska Mästerskapen och Distrikt Mästerskapen, båda i Boråshallen och vi mötte inga någon av dagarna. För er som vill veta vart jag är i programmen så är det jag som kastas upp i mitten längst bak i början, sen är jag i mitten längst fram i vår sekvens, ni får försöka följa mig under programmet om det är så! Är sjukt stolt över att vara en del av Coed Blue♥

Postat av: resumes

All girls who study at school want play in this team. It's prestigious.

2012-03-29 @ 14:30:34
URL: http://accuroresumes.com/
Postat av: Linnea<3

SÅ GRYM DU ÄR!!!! Jag och mamma har suttit och kollat youtube hela dagen på DM 2012 i cheerleading ! Jag går på cheer leading själv och ska vara med i DM nästa år har du några tips? PS. jag går i junior! Skriv gärna tipsen i min blogg så jag vet när du svarat ! TAck <3

2012-04-09 @ 18:40:01
URL: http://www.linneaOhlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback