gekås ullared

mobilbild
Igår befann jag mig på ullared med la famila. Lillasystern införskaffade sig massa nytt, småbarn ska alltid få massa saker... haha. Köpte med mig några småsaker som ni kan få se en bild på imon även om det är otroligt öndiga saker att visa, tuggumi? underkläder? osv. hur som så är det DM vecka vilket innebär tävling i helgen och jag praoar även hela veckan hos en av mina lagkompisar inne på kicks i knalleland, därför kanske bloggen blir lite tom då jag slutar 17 varje dag och kommer vara dötrött. Men ska försöka hinna knäppa outfitbilder på morgonen då jag börjar 10. Mycket text, vem orkar läsa? Jättekul med alla era kommentarer, keep up with that!

Postat av: Therese

På vilka platser har du praoat tidigare?:)

2012-03-19 @ 21:12:50
Postat av: Ewezi

Hej Filippa, allt bra?:)

Såg att du hade en reklambanner för Ewezi.se här på bloggen. Va roligt att se. Tyvärr ligger företaget på is och hemsidan är inte kvar. Så ifall du vill kan du plocka bort den:)

2012-03-20 @ 11:15:26
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vart i Borås solar du? Måste man beställa tid eller kan man komma drop in? Hur mycket kostar de där? (:

2012-03-20 @ 14:07:32
URL: http://juliaalsing.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Filippa! Det hade varit kul om du kunde visa lite tips om vad du tycker är fint att gå klädd i ivår? Till fester & vardag. Det hade varit så himla kul om du kunde det! Kram på dig bästa bloggaren i Borås!

2012-03-20 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback