Cheerleading SM 2012

Igår var det cheerleading SM i Borås, finns med i BT på sidan 12 idag om jag minns rätt nu. Ska försöka hitta en film i veckan på oss, vi hade som många säkert redan vet en säkrad vinst då våra motståndare från uppsala inte ställde upp iår på SM... så vi mötte inga lag då det bara finns vårt lag i Sverige med killar just nu. För övrigt gick tävlingen bra för vår förening, brons för våra duktiga juniorer i både group stunt och A junior klassen. Mitt lag satte nästan alla bygg, jag föll för första gången på tävlingsmattan i mitt bygg, så sjukt sur över det. Vårt bygg har suttit varje träning och just på tävling trillar det. Ingen förstår nog den känslan riktigt om man inte varit med om det haha. Nu taggar vi EM i Amsterdam 1 juli, wiho!
COED BLUE SM 2012 FILM NEDAN.

Postat av: Emelie Lundin

Hej

Gud vad duktiga ni är! Och jag läste att ni ska till EM, jävlar! Är det EM för vuxna eller för vilken ålder tränar ni?:)

Iaf sjukt duktiga och att du ramlade spelar ingen roll, sånt gör en starkare och du va sjukt duktig på allt annat!:D

2012-05-13 @ 21:13:43
Postat av: Anonym

Måste man vara så smala som er för att hålla på med cheer? Har alla bara sport toppar på sig under tex. tävling?

2012-05-14 @ 23:16:14
Postat av: Anonym

Hejsan Filippa!



Jag har en fråga som jag jätte järna vill ha svar på. Du går ju i cheerleading och så, vet du vart man kan köpa nån slags ''cheerleading uniform'' eller kläder ;) Kan du några bra sidor eller några bra affärer? (här i Sverige)



Hoppas verkligen att du tar upp denna kommentaren/frågan i bloggen för jag har letat jätte länge nu men jag hittar inga :(

Tack på förhand!

2012-05-20 @ 17:24:33
Postat av: Lolamy

Vad har ni köpt eran uniforms? :)

Svar: vet inte vart dessa är köpta men från USA!
Filippa Lindau

2013-04-04 @ 10:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback