fjärrutlösare

Många undrar hur jag tar mina outfitsbilder. Här har ni min bästis när det gäller sådant. + mitt stativ och kamera såklart. Vann denna på en fototävling och den kommer från tvspelsweb.se. Finns för både olympus, canon och nikon vad jag vet. Kostar max 200kr så om ni gillar att ta egobilder eller brukar ta mycket med självutlösare, köp en fjärrutlösare/fjärrkontroll! Grymt bra. Man ställer in om man vill att kameran ska ta direkt när man trycker eller om den ska ta efter 2 eller 10 sekunder. Väldigt bra att den söker skärpa när man håller in knappen först, så beställ. Värt pengarna!

Postat av: Mathilda

Grymt fin blogg, checka gärna min

Www.mathildajacobsson.devote.se

2012-05-05 @ 21:48:38
Postat av: Klara

Jag ska köpa Johnny bulls men funderar på om jag ska ha bruna eller svarta. Vad tycker du? Såg att du har bruna men sen har du ju svarta prime. Jag menar, svart passar ju till allt men dom bruna är mer fina tycker jag. Svara gärna här i kommentarsfältet vad du tycker. Kram!!!

2012-05-06 @ 11:20:39
Postat av: Julia

Grymt bra blogg!

jag undrar bara ifall du kan göra en videoblogg där du pratar, det hade varit riktigt kul och kanske en där du visar hur du lockar ditt hår (:

tack på förhand!

2012-05-06 @ 11:59:49
Postat av: filippaLL

Klara: Jag skulle köpa bruna, finast till klänningar och bara ben! De svarta ser så "plastiga ut" tycker jag. Isåfall om du ska ha svarta så skulle jag satsat på prime, bästa köpet! :) värt pengarna, men johnny bulls - bruna! :D

2012-05-06 @ 12:23:18
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback