frågor från er

Det har dykt upp några frågor flera gånger i kommentarsfältet nu som jag tänkte besvara i ett inlägg om fler undrar. Så här har ni:
1. Hur gammal är du? Och hur lång är du?
Jag fyller 16 år i sommar, alltås 96'a och jag är ca 157cm lång (?? kort)
2. Vilken storlek har du på din kofta från zara? bilden nedan. Här ser ni även den jag har i blått, likadana.
Jag har 13-14 år som motsvarar 164, alltså köpt på barnavdelningen inte TRF.
3. Vad ska du ha för avslutningsskor?
Köpte dessa klackar som jag även har i svart av en tjej som inte passade i dem, hade sån tur att hon ville sälja dem till mig då jag inte hittade dessa med stängd tå, gillar inte öppen tå! Från nelly shoes.

4. Hur köper jag biljett till SM i cheerleading på lördag, 12 maj i Boråshallen? Pris?
Du kan köpa HÄR på ticnet eller direkt i hallen när du kommer, dock blir det inte lika bra platser. Tror priset ligger runt ca 100kr and it's worth it. Bara avancerade lag (de som tävlar på högsta/bästa nivå)
5. Vart har du köpt din guldiga klocka?
Den köpte jag i julas på ur&penn, märket regal. Älskar den bokstavligt talat. Ser så lyxig ut haha men kostade bara 300kr på rean. Dock har en "diamant" lossnat. Drömmer om en Marc Jacobs klocka!!
6. Vad kan man matcha levi's shorts med?
Jag matchar mina med någon stark färgad blus instoppad eller en slapp t-shirt över. Allt är snyggt, långärmat som kortärmat. Rött är nog riktigt snyggt till shortsen eller gult. Och juste ni ville veta storleken, trodde jag hade 23/24 men tydligen har jag 27? whuut? skumma storlekar då det är second hand.


Postat av: -

Okej, lite sent ute nu när du precis haft en frågestund och allt, men du får svara om du vill! :) sjukt snygga skor, hur är dem att gå i? Lätta, svåra, sköna..

2012-09-20 @ 15:18:20
URL: http://vbgmode.blogg.se
Postat av: Chevy

shortsen med de där skorna, jättesnyggt !
Skulle vilja ha dem i en annan färg dock, typ rosa men svart går också bra. Men som du säger, det finns bara med öppen tå. Fast jag tror att jag gillar det med nagellack...hur som helst din klädstil är jättefin!

2013-08-17 @ 01:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback