långhelg

Långhelgen är över och imorgon är det back to school som gäller. Gör mitt sista prov (känns som jag sagt detta flera gånger?) imorgon och sedan har jag endast 2 inlämningar kvar denna vecka sen är betygen klara för högstadiet. Bilder från min instagram som är tagna under långhelgen, hade en bra fredag med massa sköna vänner, tog bussen till göteborg under lördagen för shopping med familjen och idag kom värmen tillbaka då jag åkte barbent till och från träningen, träffade även Evelina & hennes lilla vovve.

Postat av: Rabia

Filippa jag skulle gärna vilja se en bil på hela din familj!

Det skulle vara roligt om du också gör ett inlägg där du berättar om din bakrund!

Om du har någon koppling med din mammas släkt alls?

Tacksam för svar! :)

PS: Du är otroligt vacker och jag älskar din blogg!

2012-05-20 @ 20:10:42
Postat av: Rabia

Filippa jag skulle gärna vilja se en bil på hela din familj!

Det skulle vara roligt om du också gör ett inlägg där du berättar om din bakrund!

Om du har någon koppling med din mammas släkt alls?

Tacksam för svar! :)

PS: Du är otroligt vacker och jag älskar din blogg!

2012-05-20 @ 20:11:17
Postat av: Anonym

Vad är det du har på dig för svart på första bilden och vart kommer den ifrån? :)

2012-05-21 @ 20:47:58
Postat av: Anonym

Vart är den svarta grejen du har på dig på första bilden ifrån? och vad kostar den? :)

2012-05-21 @ 22:29:40
Postat av: Amanda

Hej! Hittade din blogg häromdagen och jag måste säga att den är jättebra. Du är himla fin och jag älskar din stil och dina kläder.

Hoppas du har en bra dag!

Kram :)

2012-05-22 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback