några snabba svar

Såg att jag fått väldigt många blandade frågor i kommentarsfältet som ni ville ha svar på fort i ett inlägg så här har ni!
Du går ju i cheerleading, vet du vart man kan köpa någon slags "cheerleading uniform" eller kläder? Bra sidor/bra affärer här i Sverige? Jag vet inte vart man kan beställa indivudellt då våra tränare köper till ett helt lag (25st) från hemsidor i USA eller Kina. Vet tyvärr inte vart man kan beställa som sagt och finns inga affärer men kolla på GK's hemsida. Eller bäst av allt, googla.
Hur många gånger tränar du per vecka? Vanligtvis 2-3 gånger, 2 på veckan och 1 på helgen. Nu när det är EM dags tränar jag 3 gånger i veckan och båda dagarna på helgen oftast.
Är du tvilling? Ja det är jag, har en tvillingbror som heter Alexander
Jag har några frågor om ditt hår, har du sparat det länge? Plattar du det ofta eller lockar det? Använder du något värmeskyddande när du plattar/lockar? Vad använder du för shampo och balsma? Hur har du lyckats få det så lång? Hur många gånger tvättar du håret i veckan? Är det bra att tvätta det varje dag? Jag klippte av det för två år sedan (kolla här hur kort) då vi färgade helt fel osv. så har sparat sen två år tillbaka, klippt mig max 4 gånger sen dess kan jag lova. Och då har jag bara toppat det ca 5cm. Plattar det nästan varje dag, då jag inte gör det lockar jag med plattången eller så sover jag med flätor och har vågigt hår. Jag använder inget sprayskydd, bara oljedroppar från Argan Secret, moroccan oil har jag även hört är riktigt bra och doftar gott. Använder shampoo från Stockholm Sachajuan och balsam från elvital eller något annat som är för slitet hår. Fönar det väldigt mycket och jag tvättar det minst varannan dag, nu har det dock blivit 3 dagar i rad... Försöker tvätta det mindre men hatar att gå med fett hår så blir oftast varannan dag, ibland blir det två dagar i rad. Jag vårdar ju inte mitt hår som en prinsessa helt enkelt. Sliter på det mycket, ska boka klipptid och kapa det max 10cm för nu börjar det se äckligt ut.

Postat av: Hanna

Hej! På tal om ditt hår, tappar du mycket hår efter att du har duschat? eller rättare sagt tappar du hår varje dag typ när du har utsläppt. Jag undrar nämligen därför att jag vill veta om jag är normal som tappar mycket hår, kram!

2012-05-20 @ 18:53:40
Postat av: E L L E N

Vart ommer ditt överkast ifrån?

Jättefint är det!:)

2012-05-20 @ 21:15:23
Postat av: sabina

Ditt hår är fett eftersom att du tvättar det så ofta. Det är det som gör ditt hår fett. Om du vill slippa fett hår måste du låta det gå några dagar innan du tvättar håret. Du måste VÄNJA det, så om du kan försök låt bli att tvätta håret, kanske nu under sommaren? Jag tvättar håret endast 2 gånger i veckan. Skall inte låta som om jag är nåt, men jag får kommentarer om mitt hår nästan varje dag.

2012-05-20 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback