skolprojekt

Två väldigt oseriösa bilder på två av medlemarna i min fotogrupp som jag jobbar med tillsammans i ett skolprojekt där vi ska göra en egen film. Vårt budskap/tema är "don't drink and drive" varav de tomma flaskorna på andra bilden. Fick filmat mycket idag, så imorgon filmar vi det sista och jag står för all klippning och redigering. Om ni har tur kanske jag lägger upp den här på bloggen, jag är även med i den så då får ni se lite film och prat av mig... men det är en annan femma om den ska visas här eller ej. Hur som väldigt rolig dag.

Postat av: Emmy

Hade vart super kul om du ville visa filmen här!:D:D

2012-05-10 @ 08:06:00
Postat av: Karolina

visa den här! hade varit skitkul att se :)

2012-05-10 @ 16:45:44
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man köpa biljetter till SM i Borås hallen? :)

2012-05-11 @ 10:56:36
Postat av: Anonym

hahaha basti

2012-05-15 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback