svarta fjädrar

Var nere en sväng i stan precis och det är vårmarkand i lilla Borås. Mysigt att solen tittade fram och att vädret börjar bli bättre. Köpte med mig ett par nya fjäderörhängen inne på gina som jag letat efter så länge. Mina andra gick sönder...Tror att dessa blir fina, svarta och guld-detaljer, i like it! Ska ner till marknaden senare igen med Amanda och sedan ikväll ska jag träffa vännerna.

Postat av: Eh....?

Hej!!.... Jah... Jag har nåra frågor angående ditt hår.Det är så himmla långt! Har du sparat det länge??? Plattar du det ofta elr lockar det? Andvändet du något värmeskyddande sak när du plattar/lockar isf vad?? Vad använder du för schampo & balsam? och hur har du lyckats få så långt hår???! ;) det är otroligt fiiiint! Och en fråga till..... Hur många gånger tvättar du håret i veckan??? Är det bra att tvätta varje dag?? :) tacksam för svar.

2012-05-19 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback