cheer reportage & akuten

Två översta bilderna är från i måndags. BT var på träningen för att fota oss och skriva ett reportage i tidningen som kom igår. Det är jag som flyger upp i luften och gör en bakåtvolt. Tyckte att de valde lite tråkiga bilder dock. De två understa bilderna är från igår. Hamnade på akuten efter att ha trillat från 1/2 m höjd rakt ner och slog i huvudet. Gjorde en 360 till lib och mina baser höll kvar i fötterna så har fått hjärnskakning. Vaknade upp på mattan och hade korta små minnesluckor, jätteläskigt! Låg på akuten i 5 timmar innan vi kunde åka därifrån, röntgades så att jag inte hade några allvarligare skador i huvudet. Dock värker det och får inte träna denna och nästa vecka.

Postat av: Terese

Du skrev ett inlägg för ett tag sen att ni höll på att göra en film av Sven Ericsson. Jag ska välja nu och undrar om du kan lägga upp videon på bloggen, skulle vara jätte kul att se :)

2012-11-21 @ 16:09:17
URL: http://tessanstahl.bligg.se
Postat av: Nadija

Hoppas du mår bättre snart! Hjärnskakning är riktigt läskigt! Åkte du ambulans?

Svar: ja faktiskt, nej min kompis mamma körde oss! :)
Filippa Lindau

2012-11-21 @ 20:38:31
Postat av: Anonym

Vad är det för jacka med pälsen på luvan? vart kan man köpa en sådan?

Svar: min? den är från replay, pälsen är påsatt efteråt! vet inte vart den är köpt, den min kompis har är från fiorucci, finns på jolina! Hollies är märket
Filippa Lindau

2012-11-21 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback