ELFSBORG SM-GULD

15.00 precis innan matchen drog igång. 
Matchen är över och folk är galna, hoppar och springer ut på planen.
En skadad men snygg guldmästare -Niklas Hult. 
Stolta och glada Elfsborgsfans. 
SM-GULD
SM-GULD.
Niklas Hult och jag -lyyyyyycklig.
Spelare och tränare blir hyllade utanför rådhuset i Borås.
Vilken jäkla dag. Idag har jag varit med och sett när Borås stolthet Elfsborg spelat hem titeln som Svenska Mästare i fotboll. Sjukt vad mäktigt det var. Min första match och jag får se när dom vinner hela allsvenskan!!! Hysteriska som vi är så springer vi klart ner efter matchen, rakt ut på plan mot alla guliganer och spelarna som står och hoppar, skriker och sjunger av lycka. 19.30 på stora torget hyllades och firades det. Det var så fint och ja det går inte att beskriva, många av er kanske var där och ni vet själva. Idag är man stolt Boråsare. Och lycklig över bilderna med och på Hult som jag lyckades ta när han gick förbi mig nere på planen. 

Postat av: Anonym

Jag var också där , men såg dig inte :/ här kommer det en liten random fråga, hur gammal var du när du skaffade din blogg?:) kram♥

Svar: tror jag var 13/14 när jag skaffade min första blogg :) kram <3
Filippa Lindau

2012-11-05 @ 10:03:02
Postat av: annayellowbanana

Härliga bilder!

2012-11-05 @ 11:27:25
URL: http://annayellowbanana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback