gårdagens outfit

T-SHIRT HOLLISTER - SKÄRP LIEBESIKND - JEANS JC
Gårdagens outfit, var bara i skolan två sista lektionerna för de är viktigast. Har fortfarande sån huvudvärk och vill bara sova dagarna in och ut. 

Postat av: Anonym

hej filippa! har du varit inne i lush? om du inte har det så måste du! det ligger i göteborg. hemsidan är lush.se , du får se vad det finns ;)

Svar: nej det har jag inte :)
Filippa Lindau

2012-11-24 @ 14:32:48
Postat av: Wilma

Hej Filippa!

jag ska också göra en öron operation snart. och jag undra bara om man får ont i öronen efteråt? och hur länge måste man vara hemma ifrån skolan?

Svar: Hej, jag var hemma två veckor. Det gör ont första dagarna och sen när man tagit bort bandet och stygnen så gör det ont och man har ingen känsel riktigt :) men man tänker inte på det!
Filippa Lindau

2012-11-24 @ 18:52:35
Postat av: Anonym

Vilket märke är det på jeansen?:)

Svar: hollister :)
Filippa Lindau

2012-12-01 @ 13:34:34
Postat av: Emelie

Vad heter jeansmodellen? Superfina :* :D

2014-01-08 @ 22:53:35
URL: http://helloinspo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback