halloween maskerad

Estelle & jag föreställde från en början black swan och sedan med polishattar på ♥ Amanda, Elin, Millie, Josse (asball i batman) och jag. 
Mina snygga goa vänner Rebecka och Matilda som katter.. rawwwr ♥ Bästa Oskar & jag aka anonymous -oseriös bild för övrigt.
Min föööör snygga vän Alice som brunett under kvällen & jag i polishattar ♥ Bästa tjejerna, Elin som white swan och Amanda som fe.
 
Hade en grymt rolig lördagskväll, maskerad/halloween med alla vännerna. Till en början så var jag black swan med sedan så förstördes håret, donuten och flätor som åkte ut så slutade med att jag snodde en av polishattarna för ett tag.. därför jag inte ser ut som black swan på en enda bild haha. Vi åkte hem till Borås rätt tidigt, vi gick aldrig till den stora riktiga lokalfesten tyvärr. Vet att några av er läsare frågade om jag skulle dit. Men det blev ändå en riktigt rolig kväll, brukar ju bli det när man är med dem bästa. Kärlek till er mina fina.

Postat av: Anonym

Är ni tillsammans eller något? Man ser att det är
Du, eller skämtade nu bara?;) vill inte vara en sådan person som typ lägger sig i allt ...;D älskar din blogg, kram

Svar: aha nej det är jag på bilden men vi skojade bara vi är jättebra vänner haha! tack, kram :)
Filippa Lindau

2012-11-04 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback