fredag

Bilder från fredagen. Lite oseriösa på sista i hörnet haha! Spenderade fredagen först hemma hos Millie med världens finaste och goaste tjejvänner, vi köpte med oss donken, åt och dansade. Gud vad roligt vi hade. Sedan drog vi vidare till några av nya grabbarna som flyttat hit från Göteborg. Vi hade grymt kul. Ikväll är det solsidan 3 som drar igång så ska hem och mysa hos bästa Amanda! 

Postat av: Lisa Andreasson

bästa bloggen! kolla gärna in --> http://stylebylisa.blogg.se/?tmp=486772.

2012-10-07 @ 16:33:08
URL: http://www.stylebylisa.blogg.se
Postat av: ida

heej så himla fin är du. Undra bara om du ka göra en video när du sminkar dig och vilka produkter du använder ?

2012-10-07 @ 16:57:51
Postat av: En besviken tjej

Hej jag älskar din blogg och besöker den ofta! Men du har uppdaterat jättedåligt på senaste tiden vilket gör mig och flera andra bloggläsare besvikna! Jag vet att du går i gymnasiet och har fullt upp men har du en sån här "känd" blogg med många besökare tycker jag att du ska hitta tid och blogga ändå, om du vill ha kvar och hålla dina läsare uppe!Annars kan du la lägga ner om du inte orkar/gillar/vill blogga istället för att typ aldrig blogga!Menar inget illa med detta men tycker faktist att du ska blogga mer och inte bara en gång i veckan utan varje dag!

Hoppas att du läser detta och bloggar mera!

Kram.

2012-10-07 @ 18:25:27
Postat av: Evelina Svantesson

Haha, sköna Bilder :)!

2012-10-08 @ 09:49:42
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det är inte kul att bara se på dina instagram partypics. det är bilder som vem som helst tar varje fredag.. tycker du borde göra lite mer intressanta inlägg, för jag tror de flesta utav dina läsare följer dig på ig ändå!:)

2012-10-08 @ 20:05:21
Postat av: sel

måste bara fråga hur mkt kostade dina johnny bulls?

2012-10-08 @ 21:42:48
Postat av: Madeleine

Hej! :) Hittade till din blogg när du tipsade om London (har flyttat hit för några veckor sedan..) och jag vill bara tacka för tipsen. Riktigt kul att få höra vad andra tycker är värt att se och besöka. Men jag har en liten fråga, har du något tips på bra fik/café/lunchställe där det inte är proppat med folk? Skulle uppskattas :)
Kram!

Svar: nej tyvärr jag var endast på starbucks :/
Filippa Lindau

2012-10-09 @ 10:46:59
URL: http://jaensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback