odd molly

Ny blus från Odd Molly som mamma och jag köpt tillsammans. Velat ha denna i över ett år men den är från någon gammal kollektion. Hade turen och lyckades buda hem den på tradera för bara 200kr. Vilket kap, älskar färgerna och modellen. 

Postat av: Amanda

Hej Filippa! Jag tror att jag ska jag köpa primeboots men det är bara det att jag kan inte bestämma mig om vilken färg haha.. Bruna eller svarta (mellanhöga)? Jag har redan ett par bruna johnny bulls men der börjar sakta men säkert gå sönder. Vad tycker du är snyggast?

2012-10-02 @ 21:19:09
Postat av: Agnes Bergling

Har du några tips på vart man kan köpa oddmolly och hunkydory saker i Stockholm ? Och vart man kan köpa liebeskind skärp ? :)
Jag ska till Stockholm på höstlovet , så tänkte kolla om du visste några ställen :)

Älskar din blogg !! :)

2012-10-03 @ 11:28:21
URL: http://agnestil.devote.se
Postat av: Anonym

Den är verkligen skitsnygg! Har också velat ha en sådan väääääldigt länge nu. Vet du möjligtsvis vad modellen på toppen heter? :) Kram

2012-10-03 @ 17:07:05
Postat av: Linn C

Hej Filippa!
Tänkte fråga dig var du har köpt dina Johnny Bulls boots, min syster ska nämligen till Göteborg och jag undrade vilken butik/gata du köpte dina? :)
Hoppas du svarar!

kram

Svar: jag köpte dom på visko i skene! kram
Filippa Lindau

2012-10-04 @ 18:36:17
URL: http://www.biigtime.blogg.se
Postat av: Snippan

Hej Lippan!!
Vilken fin tröja OMG!! Vill också ha en sådan!:D love the colours liksom!

2012-10-04 @ 22:03:59
Postat av: isabelle

när du köpte denna på tradera hur bar du dig åt då? Betalade du pengar till ett konto innan du fått tröjan? känndes det inte "osäkert"? tacksam för svar! kram :)

Svar: betalade direkt till tjejen och sen skickade hon, nej om man mejlar först och det verkar seriöst så :) kram
Filippa Lindau

2012-10-24 @ 15:04:29
URL: http://isaabelles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback