barbour

Jag tänkte på denna jackan från dess att jag hoppade på planet och när jag väl hoppade av så satt den på min kropp, woop woop! Jag är en lycklig ägare av en barbour jacka, modellen heter National Trials Jacket. Priset vill jag inte skriva ut så det är ingen ide att fråga, de flesta vet nog vad en barbour jacka kostar. Däremot kan jag säga att de quiltade jackorna låg runt 1000-lappen och de orginella vanliga med skärp och rutiga innuti kostade runt 2000 så lite billigare än hemma i Sverige, så priserna varierar beronde på modell. 

Postat av: Anonym

hejsan!

jag undrar vad du använder för produkter i ditt hår för att det ska hålla sig platt hela dagen?
själv har jag slutat platta håret för jag vet att det lockar sig så fort jag kliver utanför dörren, det slutar alltid med en bad hair day och är så himla tråkigt...

Svar: mitt hår är ALLTID lite "böjt" eller så ser det ut som toffsrand av en konstig anledning när jag är i skolan, plattar till det innan jag tar korten haha :) men om jag duschar på morgonen, fönar och plattar så är det oftast platt hela dagen :)
Filippa Lindau

2012-09-04 @ 19:48:50
Postat av: Anonym

hej jag undrar om denna modellen är tjock eller tunn? kan man använda den till vintern alltså?:)

Svar: den är lite tjockare så jag ska ha min på vintern också med en tröja under :) kram!
Filippa Lindau

2012-09-04 @ 22:52:38
Postat av: Isa

Snygg!

2012-09-05 @ 11:01:20
URL: http://modecollagebyme.blogg.se
Postat av: :)

Hur låter man bli att klä sig och det ser "billigt" ut?

Svar: förstår inte riktigt din fråga...
Filippa Lindau

2012-09-05 @ 11:46:27
Postat av: Emma

Jag ska åka till London för första gången i mars och undrar hur du gjorde när du bokade hotell och allt, hur tog du dig från flygplatsen och var det dyrt med frukost, lunch och middag? Och hur mycket pengar tycker du man ska ha med sig dit för mat och shopping?

Svar: Min mamma bokade allt, vi bokade billigt flyg på norwegain och sedan hotell via deras hemsida också. Vi bodde nära stationen kings cross, ett engelskt hotell som hette arriva. Det tod 5 min från stationen och från hotellet till oxford street 20-30 min att gå. Flyg kostade 800kr tur och retur tror jag och hotell 1000kr eller något, vi letade efter det billigaste då vi bara skulle shoppa. Frukost åt vi på starbucks, lunch åt vi inte hehe. Middag åt vi på en resturang där vi bodde. För shopping behöver du några tusen, mer än 3000kr skulle jag säga. Mat beror ju på hur mycket man själv äter och vill lägga på :) men sök efter billiga flyg och hotell :)
Filippa Lindau

2012-09-05 @ 12:25:33
URL: http://johnsons.blogg.se
Postat av: Bodypalace

Den var riktigt tuff! =)

2012-09-05 @ 14:07:54
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Anonym

är den glansig eller matt? Finns det andra färger i den modellen? :)

Svar: mer glansig, den är ju vaxad :) den här har jag bara sett i svart :)
Filippa Lindau

2012-09-05 @ 15:10:31
Postat av: Rebecka

Snygg jacka!

2012-09-05 @ 16:53:06
URL: http://fashiontreasure.blogg.se
Postat av: Julia

Fin blogg du har!! :)
Vad har du för storlek i din barbour jacka?
Kram

Svar: 32 :)
Filippa Lindau

2012-09-22 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback