black today


SVART T-SHIRT H&M . SVARTA JEANS DR.DENIM . BÄLTE LIEBESKIND
Invigde mina svarta glittertoms tillsammas med svart outfit och bälte. Usch och fy vad hemska mina fransar ser ut på bilderna just nu, de hänger snett och dags att säga farväl till dem. På lördag ska jag prova på stråförläning istället, då de sätter på ett strå i taget. Ser så mycket naturligare ut och blir finare, ni som kollar på hollywoodfruarna kanske såg att Isabell Adrian gjorde det igår (tisdags) hur som, ska försöka ta förebild på hur fransarna ser ut när man gör basic som jag gjort nu i 2 månader på studioMei och hur strå kommer se ut återstår att se. Duktiga Amanda på familjen sandwall är det som ska fixa det, även hon som klippte mig. Så om ni funderat på stråförlängning, boka en tid redan nu hos henne! 

Postat av: Emma

Hej! Vilket härligt inlägg du skrev om tips i London! Jag åker dit om en månad så blev super glad när jag såg "inlägget" på Bloggs framsida:). / Emma

2012-09-05 @ 22:54:23
URL: http://aama.blogg.se
Postat av: Mari

Underbara bilder.

2012-09-06 @ 13:09:43
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Karolina

Ska bli spännande att se hur det blir! Fast tycker inte det ser konstigt ut på de här bilderna iaf.. :) ska testa xlash nu men ifall det inte funkar så blir det nog att göra fransförlängning!!!

2012-09-06 @ 16:36:01
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: hehooheeh

aalltså din snyggeeeeeee skapelse, vill ha ditt utseendeeeee såååååååååååhäääääääääääääääääääääääär mycket, döda mig, och en sak till, när du dör, så skriver du över ditt testamente med kläder till mig. okej??? tack!! ;]

2012-09-06 @ 20:10:20
Postat av: Anonym

Varför använder du lösögonfransar? :O

Svar: för jag tycker det är fint, det är fransar som sitter fast hela tiden :)
Filippa Lindau

2012-09-07 @ 18:55:03
Postat av: Lydia

Vilka skor hade du till den outfiten!?
Vita converse!?:D
Tacksam för svar

Svar: jag hade toms :)
Filippa Lindau

2012-09-08 @ 15:30:31
Postat av: sara

hej jag älskar din blogg din still å allt:)

du e jätte vacker med,jo jag undra vart du köppte dina johny bulls skor jag älskar de är jätte fina , kan du snälla också skriva va de kostar? <3333

Svar: visko i skene 900kr! tack vad söt du är, kram!
Filippa Lindau

2012-09-08 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback