bra att ha

Var en sväng på Ullared igår med pappa och lillasyster. Gaaash vad mycket folk, inte så konstigt eftersom att det är lönehelg... köpte med mig lite bra att ha saker. Ny mobilladdare, köpte även en med 2 m lång sladd, haha kan behövas om man heter Filippa och har ryckt sönder 4 stycken för att sladden inte räckt tillräckligt långt. Köpte även nya skyddsplaster och spegelplaster till iPhonen. Två fläckpennor (10kr!!!) som är så galet bra, tar bort alla fläckar. Söndag och ikväll blir det pizza, godis och x-factor. Sovmorgon till 11.30 imorgon, kan inte bli bättre! 
Fick en fråga från flera stycken i kommentasfältet:
Vart har du köpt mössan? "Cozy-inlägget" Den är köpt på modefabriken. Men den butiken finns ju inte längre kvar, mössorna finns på bl.a jolina och n.y i Borås för 400/500kr
 

Postat av: Amanda

Känner bara att jag är tvungen att säga att jag såg dig faktiskt i lördags, så kort och så sjukt söt var du. Du såg ut som en liten docka. Älskar din blogg förresten. Kramis :)

2012-10-01 @ 08:59:44
URL: http://eemmaamandaa.webblogg.se/
Postat av: Evelina Svantesson

Det fungerar med sådana pennor alltså :)?

Svar: ja jag tycker att dom fungerar jättebra till fläckar på kläder :)
Filippa Lindau

2012-10-01 @ 16:06:16
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/
Postat av: Läsare

Vad tar pennorna bort för slags fläckar? På iPhonen, kläder?
:)

Svar: på kläderna! :) på tyg ;)
Filippa Lindau

2012-10-01 @ 20:08:34
Postat av: Amanda

Hej Filippa, du har verkligen en grym blogg :)
Jag har dock lite beslutångest över vilka Primeboots jag ska införskaffa mig 😁
Har funderat på den högsta modellen eller den mellan höga som du har men jag har verkligen svårt för att bestämma mig..
Mellanhöga har ju blivit lite mainstream som du säkert också märkt haha..
Och vad tycker du isåfall.. Höga med dragkedja i sidan eller utan dragkedja överhuvudtaget?

2012-10-01 @ 21:06:17
Postat av: Lovisa

Hej, grymt fin blogg, och fin stil har du med! Kolla gärna in våran blogg och lämna en kommentar! kram !! ;)

2012-10-02 @ 12:13:59
URL: http://www.lovisaochvendela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback