familjen sandwall

Familjen Sandwall - bilder tagna utav mig. 
För alla er som undrade över priset på fransarna. Som faktiskt inte kallas "strå" utan "singel" förlängning kostar 1500kr, man fyller på ungefär var 3-4 vecka och då kostar det från 450:- så det priset varierar. Jag skulle verkligen rekomendera er som vill ha längre fransar att göra detta. Så trevlig personal och mysigt för den delen också, så gå dit och prata med någon utav dem om ni vill veta mer. De två sista bilderna är rummet där man är, visst har dom det fint? Om ni funderar på att klippa/färga/slinga, gör det också. Jag klippte mig där och det blev så fint. För priser och annat, besök deras hemsida här och glöm inte att gilla familjen sandwall på facebook för att hålla koll på erbjudanden. Just nu under Septemer så har de faktiskt rabatt för alla studenter på fransförläning, boka hos Amanda. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback